Měl Váš let zpoždění delší než 3 hodiny? Byl Váš let zrušen? Dle platné evropské legislativy máte nárok až na 250€ – 600€ v závislosti na délce letu. Společnost Click2Claim se profesionálně zabývá nepravidelnostmi v letecké dopravě a pomůže Vám při vymáhání těchto náhrad. Kompenzace lze vymáhat až dva roky zpětně.
V jakých případech vzniká nárok na kompenzaci?
- Zpoždění letu o více než 3 hodiny
- Zrušení letu
- Odepření nástupu na palubu
- Přesměrování letu
Travel Asistent (Forma předplacené služby)
Za pouhých 49 Kč získáte kompletní servis v případě jakýchkoliv provozních nepravidelností v letecké dopravě.
Zakoupit Travel Asistenta může prostřednictvím CzechSportGuru, s.r.o.
Co získáváte:
• Kompletní servis a podporu při zajišťování claimů
• 24/7 Asistenční linka
• Online podání žádosti
• Cenově nejvýhodnější nabídka pro cestujícího
• Online informace o stavu žádosti
• Právní zastoupení v celé EU
Travel Standart
V případě, že nemáte zakoupeného Travel Asistenta, můžete podat žádost o kompenzaci vyplněním formuláře ZDE
Měli jste problém s vaším letem?
Zdarma pro vás ověříme možnost finančního odškodnění!
Až 24 měsíců zpětně pro vás prověříme možnost nároku na finanční kompenzaci za:
- Výrazně zpožděný let
- Zrušený let
- Přesměrování letu
Podle evropské legislativy máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 – 600 EUR v závislosti na délce letu. Povinnost odškodnění se vztahuje i na charterové lety.
CzechSportGuru ve spolupráci se společností Click2Claim vám nabízí možnost zdarma si prověřit, zda máte na tento druh finanční kompenzace nárok.
Pokud jste měli na svém letu problém s výrazným zpožděním, zrušením či přesměrováním letu, stačí pouze vyplnit formulář na http://www.click2claim.eu/ap/sportguru
V krátké době se dozvíte, zda je váš nárok oprávněný. Pokud ano, lze prostřednictvím Click2claim a našeho partnera Click2Claim podat žádost o odškodnění.
Click2Claim se profesionálně zabývá vymáháním kompenzací od leteckých společností a společně s naší cestovní kanceláří pomůže i vám.
Tato nabídka je časově omezená!
Příklad: Česká rodina (2 dospělí a 2 děti) měla podle cestovních pokynů odletět z Hurghady v Egyptě charterovou linkou v 01:05. Letadlo mělo technickou závadu. Čekání na náhradní letoun způsobilo výsledné zpoždění 4,5 hodiny. I když podle podmínek cestovní smlouvy je první a poslední den zájezdu určen k přepravě, letecký dopravce nedodržel letový řád pro tuto charterovou linku a cestující mohou uplatnili v souladu s Nařízením (ES) 261/2004 nárok na odškodnění ve výši 1600 EUR.