Propagace a zviditelnění sportovce při komunikaci se sponzory

6. 12. 2016

Jsem sportovec, mám úspěchy a talent. Cítím, že mám velký potenciál pro úspěšnou sportovní kariéru, protože na sobě tvrdě pracuji a sportu obětuji mnoho. Potřebuji se rozvíjet a proto hledám sponzora. Bohužel nevím jak na to, nevím kde získat sponzora, jak oslovit sponzora, co nabídnout sponzorovi za poskytnutý sponzoring a nevím jak propagovat sponzora v případě uzavření spolupráce. Potřebuji poradit jak se zviditelnit a jak zaujmout silného sponzora.

Zdají se Vám tyto termíny a úvahy povědomé? Kladete si často podobné otázky, jak na svou stranu získat sponzory, kteří by Vás finančně či materiálně podporovali? Pakliže chcete znát zaručený recept na to, jak budovat silné vztahy se sponzory, pak by Vás mohlo zajímat, že v následujících článcích získáte praktické rady, tipy a návody, jak se prezentovat před sponzory a jak budovat svou sportovní kariéru tak, aby Vám sportovní činnost a veškeré úsilí vydělávalo zasloužené peníze. Stačí k tomu málo a můžete získat velmi mnoho. Zainvestujte sami do sebe, budujte svou značku a nechte ji vydělávat. Vytvořte si prosperující sportovní kariéru a zajistěte si zajímavé příjmy.

V minulé sérii článků ‚‚Jak na sponzoring’’ jste nahlédli do problematiky sportovního sponzoringu, naučili se procesy plánování sponzorské strategie, získali povědomí o přípravě kvalitních prezentačních materiálů a sestavení nabídky pro sponzory, včetně oslovení sponzora, jednání se sponzorem a řízení úspěšné spolupráce se sponzorem po celou dobu spoluúčasti na sponzorském projektu. Vysvětlili jsme si, že propagace vlastních aktivit a sportovní činnosti, komunikace s veřejností, fanoušky, médii a především se sponzory je velmi důležitá. Plynule proto navážeme na teoretické příklady vlastního zviditelnění ze zmíněné série článků o sportovním sponzoringu a přejdeme k praktickým návodům a realizaci online prezentace vrcholového i amatérského sportovce.

Stabilní partneři a sponzoři sportovce jsou jednním z klíčových pilířů úspěšného a progresivního rozvoje sportovní kariéry. Pakliže chce sportovec snížit své náklady na sportovní i mimo-sportovní aktivity, jako je například regenerace, strava, cestovní výdaje, ubytování, atd., musí se před sponzory zviditelnit. K online zviditelnění a propagaci činnosti sportovce slouží unikátní online prezentace, neboli profil sportovce. Profil sportovce je jakousi online kartou sportovce, ve které jsou zaznamenány veškeré důležité informace o sportovci. Mezi tyto informace patří základní představení sportovní činností, fotogalerie, video galerie, výsledky, úspěchy a ocenění, publikované články v médiích sepsané o sportovci, video reportáže, vlastní články, blog a reporty sponzorům. Dále profil sportovce obsahuje kalendář všech akcí a událostí, kterých se sportovec zúčastní, dotační systém s motivačním systémem odměn pro fanoušky a veřejnost za finanční příspěvky sportovci. V neposlední řadě obsahuje profil sportovce uzamčenou sekci věnovanou potenciálním i stávajícím sponzorům a  partnerům sportovce. Sekce pro partnery obsahuje oficiální žádost o sponzoring, nabídku spolupráce, formu protiplnění, partnerské balíčky, položkový a souhrnný rozpočet, návrh finanční spoluúčasti mezi sportovcem a sponzorem, vyjádření investice v grafech a platební bránu pro online transakce a zasílání finančního sponzoringu od sponzorů sportovci v reálném čase. Veškeré informace v sekci pro partnery jsou skryté a heslem uzamčené. Toto heslo si volí každý sportovec vlastní v editačním prostředí svého profilu sportovce. Nepovolaným osobám je tak přístup odepřen a bez poskytnutého hesla není možné se dostat k citlivým údajům určeným výhradně potenciálním sponzorům daného sportovce.

Profil sportovce je multifunkční a velmi efektivní nástroj určený pro zviditelnění a prezentaci sportovce s cílem oslovení a jednání se sponzory.

Průvodce sponzoringem, návod jak získat sponzora, kde sehnat sponzoring, sponzorství, dar, reklama a marketing, pruvodcesponzoringem.cz, nabídka pro sponzora

Máte-li zájem získat sponzoring, rádi Vám pomůžeme! Než začneme vyhledávat a oslovovat sponzory, nejprve se musíte zviditelnit. K propagaci si vytvořte profil sportovce a buďte sponzorům na očích. Sponzoring získáte pouze v případě, když Vás budou sponzoři znát, případně si potřebné informace lehce dohledají na Vašem profilu sportovce.

Profil sportovce nabízí obrovské možnosti propagace a prezentace své sportovní činnosti fanouškům, veřejnosti, médiím a sponzorům. Kvalitně vyplněný profil sportovce s neustálou aktualizací poskytovaných informací a doplňování horkých novinek Vám zajistí, že oslovíte ty správné osoby, které budou rozhodovat o vhodnosti poskytnutí sponzoringu a uzavření dlouhodobé partnerské spolupráce. Věnujte proto pozornost vytvoření a správnému vyplnění profilu sportovce, který může rozhodnout o dalším progresivním vývoji Vaší sportovní kariéry, která se může prodloužit, díky finanční spoluúčasti sponzorů, až o několik let. Pakliže svůj profil nastavíte přesně podle našich doporučení, zvýší se Vaše šance, že zaujmete sponzora a Vaše žádost o sponzoring se dostane na ta správná místa. Rádi Vás při vyhledávání sponzorů podpoříme a pomůžeme Vám na základě kvalitně vyplněného profilu vyjednat atraktivní spolupráci.

Je důležité zmínit, že profily navštěvují sponzoři a zástupci různých obchodních společností. S profily sportovců aktivně pracují čeští sportovní manažeři a agenti, kteří vybrané sportovce neustále nabízejí podnikatelům a významným firmám. Reklamní agentury si z profilů vybírají zajímavé sportovce a obsazují je do reklam, seriálů, filmů, exhibičních vystoupení a nejrůznějších zajímavých projektů po celém světě. Komunikační a mediální agentury zajišťují pro své klienty, v rámci tvorby strategického plánu či návrhu mediálních plánů, výběr vhodných sportovců určených pro marketingové aktivity významných společností. Tito sportovci jsou vybíráni právě z nabídky profilů sportovců. Agentury se na Czech Sport Guru obracení s poptávkou a žádostí o doporučení vhodných sportovců. Sportovní manažeři následně agenturám vybírají vhodné sportovce pro jednotlivé kampaně.

Pakliže budete mít kvalitně vyplněný profil, který bude doplněn o nabídku spolupráce v rozšířeném modulu Pro partnery, můžete velmi snadno získat finance a spolupráci s obchodními společnostmi různého oboru a zaměření.

V následujících článcích věnovaných profilu sportovce si ukážeme ‚‚jak na to’’ – jak vyplnit profil sportovce a maximálně jej využívat ke svému zviditelnění. Profil sportovce má za úkol spojit talentované sportovce s potencionálními sponzory, a přesně na takové dojednání spolupráce se zaměříme.

V seriálu článků ‚‚Propagace a zviditelnění sportovce aneb online prezentace sportovce při komunikaci se sponzory’’ se budeme věnovat těmto tématům:

- Profilová fotografie – Představení sportovce – Sociální sítě a webové stránky – Výsledky, úspěchy a ocenění – Fotogalerie – Video galerie – Média – Kalendář akcí

- Modul Pro partnery – Modul Kalendář akcí – Modul Pro fanoušky – Modul Zařazení do databáze žadatelů o sponzoring – Modul Vlastní články, blog a reporty sponzorům

Obsahem jednotlivých článků budou podrobné návody, rady, tipy a doporučení k efektivní práci s profilem sportovce. Budeme se podrobně věnovat každé části profilu sportovce od jeho vyplnění až po správné využívání při komunikaci a vytvoření spolupráce se sponzory.

Hledám sponzora - kde najít sponzora - jak získat sponzora - jak napsat žádost o sponzoring - vzor žádosti o sponzoring - jak oslovit sponzora - jednání se sponzorem - czechsportguru.cz

CzechSportGuru.cz

Komentáře

Sportovci

Monica Fox

Fitness, kondicni-posilovani, kulturistika

SK TTC Františkovy Lázně z.s.

Stolní tenis

Martina Hofmanová

Atletika

Videa

Human Bowling

Jak při bowlingu doslova převálcovat kámoše

Krabicové šílenství

Hlavně ať jsou prázdné...

Děda hraje fotbal

Těšte se na důchod, tak to všem ukážete