Sponzorství se řadí mezi nejefektivnější nástroje, pomocí kterých se může sponzor (živnostník, malá a střední firma i mezinárodní korporace) propojit se svou cílovou skupinou, prostřednictvím sportovce a přeměnit ji ve své zákazníky. Aby k takovému propojení mohlo úspěšně dojít, je nutné, aby firma již od samého začátku spolupracovala se sportovcem na plnění konceptu spolupráce.
Sportovec ve spolupráci se sponzorem by měl vytvořit takový koncept spolupráce, který co nejlepším způsobem napomůže k oslovení konkrétní cílové skupiny sponzora. K tomu je však nutné mít potřebná data a perfektní znalost možností obou zúčastněných subjektů (sponzora a sportovce).
Pakliže sportovec ukáže sponzorovi, jak úspěšně oslovit širokou cílovou skupinu ve svém okolí, zajistí si sportovec základ pro úspěšné vyjednání sponzoringu. Pakliže sponzor usoudí, že plánovaná spolupráce má pro něj skutenčně přidanou hodnotu, pak vše směřuje k dlouhodobě prospěšné spolupráci a k opakovanému získávání zajímavého plnění ze strany sponzora. K získání vysokých finančních sponzorských příspěvků docílí sportovec pouze v případě budování dlouhodobých a na míru uzpůsobených nabídek pro sponzory.
Na webu Průvodce sponzoringem (www.pruvodcesponzoringem.cz) se dozvíte, jak vytvořit nabídku, která je výhodná pro obě strany, a nejen to. Naučíte se mnohem více! Neváhejte a získejte návod jak na sponzora.
V dalším článku se dozvíte, Jak využívat potenciál sponzoringu.
CzechSportGuru.cz