Biografie
Poprvé jsem držel řidítka v ruce ve třech letech, ale moje závodní kariéra začala v roce 2003, kdy mi bylo deset. První dva roky jsem jezdil na dvoutaktním minibiku Blata, kdy v tom druhém přišly moje první úspěchy, v Rakousku jsem obsadil celkové druhé místo. V roce 2005 jsem přešel na čtyřtaktní minibike Pasini, byl jsem vůbec první, kdo na ventilovém minibiku v České republice startoval. Když jsem vyhrál první závod českého mistrovství, byla změna řádů a já jel bez nároků na body. Tento mistrák jsme tedy vypustili a soustředili se jen na Mistrovství Evropy, dva závody se odejely v Itálii tam jsem skončil 12. a 9. To nejdůležitější v mé kariéře přišlo po těchto závodech, přišel k nám do stanu Luca Pasini, že by si mě přál ve svém továrním týmu. Další závod se jel v Brně a já už jel s plnou tovární podporou, dojel jsem na druhém místě za Jakubem Kornfeilem. Na Slovensku a v Holandsku jsem vyhrál a získal jsem titul druhého vícemistra Evropy. V roce 2007 přišel před Evropou v Itálii pád a já si zlomil kloubní destičku v rameni, tím pro mě sezóna skončila. Na konci tohoto roku jsem se poprvé svezl na velké silnici, jel jsem závod v Brně ve třídě 125SP a získal jsem svůj první bod za 15. místo. V sezóně 2008 jsem jel za tým Czech road racing junior na motocyklu Honda ve třídě 125GP. První úspěch na velkém motocyklu přišel až následující rok, v týmu MotoFGR jsem vyhrál Mistrovství ČR 125GP junior. Měl jsem i poprvé možnost startovat na Mistrovství světa v Brně, dojel jsem na 29. místě. V roce 2011 jsem přešel na motocykl Aprilia 125RSW, v německém šampionátu IDM jsem obsadil celkovou 14. příčku a na GP v Brně jsem dojel 25. Rok 2012 nezačal nejlépe, na prvních testech v Maďarsku kvůli technické závadě na mé Aprilii jsem měl pád ve 190 a praskla mi klíční kost. Po třech týdnech přišel první závod německého šampionátu, i přes tento handicap jsem dojel 4. a 2. Ve třetím závodě se mi podařilo vyhrát a tím jsem se dostal do čela tabulky IDM. Ve vedení jsem byl až do posledního závodu, který jsem dojel jako druhý a musel jsem se smířit s celkovým druhým místem. Letos jsem šel zpátky do týmu MotoFGR, kde jsem jel na motocyklu Moto3, po třech odjetých závodech jsme se museli kvůli finančním prostředkům s týmem rozloučit. Věříme, že už brzy se budu moct ukázat opět na závodní trati.
Datum narození: 20.8.1992
Sportovní disciplína: Silniční závody motocyklů
Sponzoři: 4SR,Goldfren, Pöttinger, Auto Trutnov, Verner, Auto Jarov
Co mohu nabídnout sponzorům a jiným zájemcům o mou osobu? Reklamu na motocyklu, kombinéze a přilbě. Propagace na podpisových akcí na výstavě Motocyklu v Praze a v obchodních centrech, propagace v televizi, časopisech, na webových stránkách, ve videích.
Sponzoring – o jaký typ sponzoringu mám zájem: Hmotná i finanční podpora.
Plány na sezónu 2013: Po vydařené sezóně 2012, kdy jezdec Ladislav Chmelík získal titul vicemistra prestižního německého seriálu IDM, se český tým Extreme sports rozhodl v nadcházející sezóně 2013 přesedlat na novou čtyřtaktní techniku kategorii Moto3, která nahradila v mistrovství Světa tradiční dvoutaktní motocykly kategorie 125 GP. Tým tím reaguje na možnost startu na divokou kartu nejenom v domácím závodě mistrovství Světa GP České republiky, ale v případě úspěchu i možnost přejít v následujících letech přímo do tohoto seriálu. Změny byly provedeny i v organizaci týmu, kdy mechanici budou zajišťovat servis pouze pro motocykl českého jezdce, aby vznikl prostor pro kvalitnější naladění stroje a efektivnější přípravu zaměřenou na vytyčené cíle.. Realizační tým Jezdce se nově rozroste o trenéra se zaměřením na motocyklový sport Dušana Ocelíka a technického poradce úspěšného českého motocyklového jezdce Amerického mistrovství Superbike Radka Urbance.